Re: Jaki skaner wybrac?

Autor: Karol <karolmyszkoSP_at_Mwp.pl>
Data: Fri 16 Jun 2006 - 01:10:17 MET DST

Qgar napisał(a):
> Witam!
> Przymierzam sie do zakupu skanera. Przeznaczenie do uzytku
> domowego, glownie skany dokumentow, czasami z rozpoznawaniem
> tekstu, od czasu do czasu skanowanie frgmentow ksiazek, ale tez
> (co prawda rzadko) moze sie zdarzyc skanowanie czegos
> trojwymiarowego.
> Jesli chodzi o cene, to do ok. 500PLN.
>
> Zalezaloby mi na:
> - bardzo dobrym zalaczonym do skanera oprogramowaniu,
> - jakosci skanow,
> - szybkosci skanowania.

Myślę, że w tym przedziale cenowym Plustek OpticPro ST64+ nie ma sobie
równych (choć może wypowie się ktoś, kto korzysta na co dzień), ale
zerknij jeszcze na Epsona Perfection 3490/3590 Photo (za ok. 400/550
zł). hp-ek robi dobry sprzęt, ale myślę, że jakościowo niekoniecznie
skanery. ;)

Mam w pracy starszy model 2590 i już jestem niesamowicie zadowolony i z
jakości, i z szybkości - przy 200/300 dpi pędzi jak szalony. ;) Jeżeli
zdecydowałbyś się na model 3590 to otrzymałbyś wersję z automatycznym
podajnikiem negatywów - nawet nie wiesz, jakie to wygodne ustrojstwo. ;)
Poza tym w przyszłości można go też rozbudować o automatyczny podajnik
do zdjęć (co prawda za drugie tyle ;)).

Do obu skanerów jest dołączone oprogramowanie ABBYY FineReader Sprint 6.
Większość obecnych na rynku skanerów też dobrze poradzi sobie ze
skanowaniem przedmiotów trójwymiarowych.

--
Pozdrawiam, Karol
GG: 3393343