Re: OC kompa

Autor: mookie <mookie_at_epf.pl>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 23:55:52 MET DST

OMSON napisał(a):

> No wlasnie mnie korci przestawienie FSB na 200MHz - pytanie tylko
> jakiego masakrycznego chlodzenia bedzie trzeba do tego uzyc?!? :)

Przestawienie FSB na 200MHz w przypadku bartka to naprawde niewielki
wzrost temperatury, ja mam jakiegos kiepskiego spire i roznicy w temp.
prawie nie ma, ale to jeszcze kwestia dobrej wentylacji w calej budzie.
Ewentualnie mozna nieco zmniejszyc mnoznik (bardziej wydajne bedzie
podniesienie FSB a obnizenie mnoznika).

--
mookie