Re: Ktory monitor jest lepszy CRT czy LCD?

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 16:45:42 MET DST

"Tomasz Holdowanski" <mordazy@USUN-TO.poczta.onet.pl> wrote in message
news:2fl292ps2qioj6aso9jus8a36n8rlb0g12@4ax.com...
> is the real date, "radarek" <pyton0@poczta.onet.pl> has written

> A obejmuje? "It`s not a bug, it`s a feature"...

Nie mam doswiadczenia z taka reklamacja, ale jest masa paneli,
ktore nie potrzebuja zjezdzania do minimalnej jasnosci, albo
nie migocza im lampy wcale, wiec to nie jest wada technologii lcd.
Jesli znasz kogos kto taka wade reklamowal to chetnie poczytam, w
szczegolnosci jaki to byl serwis i przy jakim ustawieniu lampa
zaczynala migotac.