Re: czy bledne wpisy w S.M.A.R.T. sa podstawa do oddania dysku ?

Autor: Dv <davidj.no.spam_at_o2.pl>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 08:55:02 MET DST

> Relokowanych sektorow jesli juz. Dowolnym podajacym zawarosc
>rejestrow SMART, a nie ograniczajacym sie do jakis obrazkow i wielce
>mowiacego OK, BAD itp. Monitorow SMART jest od groma. Ja na codizen
>uzywam DTemp'a - http://private.peterlink.ru/tochinov/
>niecale 100 kb malenstwo i przy okazji czytelnmie podaje temperature
>dyskow. Ostatnia aktualizacje mial w 2002 r. wiec nie wiem czy poprawnie
>obsluguje dyski SATA, ale taki np: SpeedFan jest rozwijany caly czas, wiec
>na pewno poprawnie obsluguje takie dyski.

uzywam Hard Drive Inspectora i on pokazuje w %, i tam mam
wyszczegolnione tylko 100%
no a DTemp mi pokazuje ze 5sektorow jest relokowanych, nie wiem czy to
duzo (?)

ale ostatecznie chyba musze przyznac ze dysk jest zdrowy, ale chyba
dobrze ze spradzalem wszystko majac jeszcze miesiac gwarancji

--
Dv
[ROT13] qnivqw@b2.cy