Re: WD Raptor

Autor: Mateusz Szczyrzyca <annihilator_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 14 Jun 2006 - 19:55:45 MET DST

14.06.2006: uC wrote:

> [...]
> Podstawowa wada jest glosnosc pracy. Dwa Roptory chodzace na moim biurku w
> Raid1 to prawdziwy mlynek do kawy. Z drugiej strony niektorzy lubia taki
> zdrowy chrobot dyskow.;-) Generalnie, jezeli glosnosc Ci nie przeszkadza i
> stac Cie na niego to jest to dobry i szybki dysk, dobry na
> podestawowy/jedyny dysk w komputerze.

Parę dni temu spalił mi się zasilacz (miał już swoje lata itp, ale grzał się
mocno) - od wczoraj mam 5 wentylatorów na obudowie (nie liczę tego na
procku, zasilaczu i na karcie graficznej), 3 zassysające do środka i 2 na
zewnątrz. Dzięki temu wszystko w środku (przy zamkniętej obudowie) - zasilacz,
dyski jest dosłownie zimne. Jeśli Raptor będzie w stanie zagłuszyć taką
maszynerię, to wtedy się dopiero poważnie zastanowię, czy aby to już jest
bezpieczny poziom hałasu jak dla mnie. :)

--
{ <http://bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa              }