Re: Znowu prośba o ocene zestawu

Autor: Brodi <madmax81_at__dsdasd_interia.pl>
Data: Wed 14 Jun 2006 - 19:41:30 MET DST

> Co polecacie ?

jedyne co widziałem w sklepach to Gigabyte GA-K8N51GMF-9 możesz poszukać
czegoś podobnego z 6100 albo 6150

> Hmm...a jest taka sama bez SLI ?
czym się różni to SE od innych modeli ? jeśli sata2 i 4xddr to chyba nie ma
większego wyboru poza podobnymi modelami GB MSI i DFI

> no budzet do 2000,- dysk oraz naped DVD poki co to stary.
może warto poczekaż na obniżke cen
http://www.frazpc.pl/news/16962-Szczegoly_obnizki_AMD ??