Re: jaki dysk 300GB odporny na wstrzasy

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Wed 14 Jun 2006 - 12:52:46 MET DST

Dnia 2006-06-14 12:41:14, encja *Jacek Szaniawski* wymodziła przez port
119 co następuje:

> sprawdzilem, zgadzaja sie te obliczenia. przesadzilem z tym waleniem o
> sciane. ale i tak wychodzi dziwnie, bo upadek z metra to raczej
> dyskowi szkodzi

Niekoniecznie. Tak jak pisałem - upadek z biurka HDD przeżył, a
obliczenia są uproszczone, bo zakładają ruch *jednostajnie* opóźniony.
Czyli jest to średnie przeciążenie podczas upadku, a nie max. wartość
chwilowa. No i droga hamowania - 1 mm - tyle się może zdarzyć, kiedy
dysk upada na dywan, z posadzką będzie gorzej...

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]