Re: BSOD po okolo 3 godzinach pozniej ok

Autor: <pmenich_at_gmail.com>
Data: Wed 14 Jun 2006 - 11:25:45 MET DST

> 1: jezeli to windows wywala BSOD to moze bys spytal na grupie windows;

   Nie wiem czy BSOD jest spowodowny przez problem ze sprzetem czy z
   oprogramowaiem.

> 2: http://www.techspot.com/vb/all/windows/t-38263-Error-code-1000007e-
> parameter1-c0000005-BSOD-minidumps-included.html

   Dostaje rozne kody bledow. Jedyna prawidlowosc jest taka ze po ok 3
godzinach,
  dostaje BSOD'a, a po restarcie notebook dziala juz do konca dnia bez
problemow.

> tutaj masz napisane, ze jest jakies cos "minidumps" co potrafi wskazac
> zrodlo bledu; zatem moze bys sobie doszedl jak dojsc do tych informacji
> i wskazal sobie zrodlo bledu;

   Moje minidumpy sa uszkodzone zazwyczaj, a i tak nie wiele pomagaja
bo za kazdym
   razem inny sterownik jest wskazany jako zrodlo bledow.

   Wie moze ktos czym jest spowodowane to dziwne zachowanie mojego
notebooka?

Pozdrawiam, Pawel