Re: BSOD po okolo 3 godzinach pozniej ok

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 11 Jun 2006 - 01:02:46 MET DST

pawelcs@googlemail.com wrote in
news:1149967179.103010.39050@f6g2000cwb.googlegroups.com:

> Niestety w moim przypadku to na pewno nie jest zwiazane ze sterownikami
> do kontrolerow gier bo nie mam takich zainstalowanych w systemie.
> Moze jednak ktos wie w czym jest problem, czym moze byc spowodowany
> reste notebooka po ok trzech godzinach pracy, a pozniej stabilna praca
> po resecie.

1: jezeli to windows wywala BSOD to moze bys spytal na grupie windows;
2: http://www.techspot.com/vb/all/windows/t-38263-Error-code-1000007e-
parameter1-c0000005-BSOD-minidumps-included.html

tutaj masz napisane, ze jest jakies cos "minidumps" co potrafi wskazac
zrodlo bledu; zatem moze bys sobie doszedl jak dojsc do tych informacji
i wskazal sobie zrodlo bledu;

adas;