Re: ABIT NF7-S padl

Autor: Mancer <mancer.SorryUsunTo._at_o2.pl>
Data: Wed 14 Jun 2006 - 10:22:54 MET DST

"Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> wrote in message
> Jak dla mnie to wielka bzdura, zarówno ta z nadmiernym OC jak i z tym
> słabszym CPU.

A jednak ja mam racje ;-). To "NF2 chipset's bug". Poggoglaj chociaż zanim
wyślesz posta.

Np.

http://www.viperlair.com/reviews/cpu_mobo/retired/s462/nf7s/index.shtml

"Recently, I managed to kill the BIOS on our NF7-M. Basically, after making
some memory adjustments, the screen would freeze on "Saving to BIOS", only
to never being able to boot up again. This happened with our MSI and Epox
boards as well, so this is not an ABIT-only issue."

Googlając więcej znajdziesz iż działo się to właśnie głównie przy zmianie
CPU, albo zmianie timingów/napięć. Nawet wyszedł "survival kit nf7" ;-)

Niby w rev 2.0 400 poprawili to... Jednak googlając dalej znajdziesz sporo
ludzi którym i najnowsza wersja się przekręciła (choć o wiele rzadziej to
się dzieje).

--
     Wojciech "Mancer" Przbysz
GG: 8994200 mail: mancer at o2.pl