Re: Gigabyte GA-K8NF-9 Ultra s.939

Autor: Ludvigus <email_at_w.sygnaturce>
Data: Tue 13 Jun 2006 - 18:22:07 MET DST

cels napisał(a):

> Co do mostka owszem jest cieply ale nie mialem zadnych problemow z tym
> zwiazanych. Zalozylem jednak wiatrak coolermastera ( taki malutki, swiecacy
> i bezglosny ) dla swietego spokoju, nie bylo problemu z brakiem miejsca,
> jedynie zeby go wkrecic trzeba bylo wymontowac karte graficzna.

Chipsety nforce4 po prostu tak mają, że ich temperatura może dochodzić nawet do
60-70 stopni Celsjusza (być może i więcej).. i jest to wynik normalny :>
Wystarczy z tyłu obudowy założyć wentylator wyciągający powietrze na zewnątrz i
pecet *nie_kręcony* będzie stabilnie sobie pracował.

--
[ pozdrawiam - Ludvigus    GG:783307   mailto:ludvigus(słonik)op.pl ]
[ http://houset.prv.pl - poznaj glebie muzyki HOUSE! *nowy**design* ]