ABIT NF7-S padl

Autor: Pagi <pagi_at_interia.pl>
Data: Tue 13 Jun 2006 - 15:26:11 MET DST

Witam,

Mam problem z moim abitem, objawy sa takie ze swieca sie diodki na
plycie, kreca wentylatory, a komp sie nie bootuje. Plyta nie wydaje
tez z siebie zadnych dzwieków.

Procek jest sprawny - sprawdzany na innej plycie.
Sprawdzalem tez z innym zasilaczem, bo pomyslalem ze moze cos z ktoryms
napieciem nie tak.

Stalo sie tak przy przekladaniu procka kolegi do mojej plyty, ktory u
niego nie dzialal. Okazalo sie ze u mnie tez nie dziala. Po czym
plyta z moim prockiem tez juz nie wstaje.
Wczesniej aby stwierdzic, ze procek jest niesprawny, wlozylem swoj
procek do plyty kolegi i dziala, co znaczy tez ze ten zly procek nie
uszkodzil plyty kolegi.

Czy mozliwe ze uszkodzilem plyte prockiem? Wiem ze tak mozna, ale plyta
kolegi jest sprawna, pomimo ze wielokrotnie wkladalismy do niej ten
uszkodzony procesor. Moze tak byc ze moj Abit tego nie przezyl, a
gigabyte dziala nadal?

Co moglo sie uszkodzic ew. od takiego procka? Czy szukac juz nowej
plyty, czy jest szansa cos zrobic z tym abitem?

Pomózcie, z góry dzieki.
Pozdrawiam,
Pagi