Re: Ktory monitor jest lepszy CRT czy LCD?

Autor: rexhunt <balbalr_at_interia.pl>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 21:18:44 MET DST

> Nie mówię oczywiście, że LCD jest złe. Są to po prostu ładne
> ergonomiczne monitory dla osób, które nie stawiają dużych wymagań temu co
> widzą na ekranie. Idealnie spełniają swoją rolę w biurach, sklepach itd.
> Dobre są też w domu dla osób, które są w stanie pominąć niezaprzeczalne
> wady w stosunku do CRT kosztem innych niewątpliwych zalet LCD, jak
> chociażby gabaryty.

to sie zgadza.Sa mniejsze, do biura jak znalazl, i uwierz w pokojiku dla 2
osob gdzie upchnieto 4 wielkosc ma znaczenie :-) Sam mam LCD, jak dla mnie
jest lepszy nic crt ktory mialem. :) chociaz moze poprostu nie malem crt
"dla grafika" :], no ale nim w koncu nie jestem. Crt odejdzie a ze nie jest
lepsze od LCD? coz z tego, historia to zna: Video Beta vs. VHS na przyklad.