Re: Przejscie z SDR 133 Mhz na DDR 2100

Autor: Feromon <feromon_at_op.pl>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 15:56:47 MET DST

Uzytkownik "aL" <bigalex@wp.pl> napisal w wiadomosci
news:e6jpo1$sd$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Posiadam stara plyte MSI KT2 Combo na KT266a, obslugujaca moduly SDR i
> DDR. Czy przejscie z 1 GB RAM SDR 133 Mhz na 1GB RAM DDR 2100 da
> jakikolwiek przyrost predkosci przy kodowaniu filmow?

Z samej istoty dzialania tych pamieci wynika, ze beda szybsze, ale czy
chipset
nadazy z "przekladaniem" danych a procesor czy nadazy je przerachowac
to juz inna sprawa. Taka uniwersalnosc plyty glównej nie wrózy nic dobrego.

Wydaje mi sie ze wzrost nie bedzie istotny.
Jak masz procesor?

Pozdrawiam
Feromon