Re: Skad ten halas ? :/

Autor: g.k. <jasio_at_wp.pl>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 15:20:40 MET DST

> Co dziwne, po resecie nie ma tego rzezenia, tylko np. na 2 dzien przy
> pierwszym odpaleniu kompa rano. Jakis kabelek, srubka, cholera wie co ? :/

Mialem bardzo podobnie. U mnie to byl wentylator na karcie graf. Gdy
wlaczalem kompa rano po nocy, to strasznie rzezil przez kilkanascie sekund,
pozniej tak jakby sie "rozkrecil" i juz bylo ciszej. Po resecie (czyli gdy
juz troszke pochodzil) nie bylo nic slychac. Gdy nasmarowalem ten
wentylatorek, przestal rzezic nawet po wlaczeniu kompa po dluzszej
bezczynnosci.
Takze ja stawiam na jakis wentylator.

--
G.K.