Re: Verbatim - MCC

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 11:34:40 MET DST

Osobnik posiadający mail'a noodles@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Z tego co wiem to wszystkie Verbatimy +R niezaleznie
> od fabryki maja ID MCC tak ze trudno je bedzie po ID
> odrózniac. A swoja droga to z moich doswiaczen z
> Verbatimami wynika ze te "dobre" Verbatimy zapisuja
> sie z jakoscia 97 - 98 % (Nero CD/DVD Speed) a te
> felerne "made in India" z jakoscia 95 % wiec nie bardzo
> jest na co narzekac. Moze bardziej trzeba by sie nagrywarce
> przyjrzec zamiast nosnikom ?

ok, no to mnie uspoiłes.
Nagrywarka to BENQ1640 - z tego co wiem nagrywa rewelacyjnie, zwlaszcza na
dobrych jakosciowo plytkach ale nie moge tego sprawdzic bo o ile wiem ona
nie zwraca jakis tam informacji o błedach i nie jestem pewien jak
jakosciowo wypadaja plytki. Ale nie zdarzyło mi sie jezcze zeby którejs z
nagranych przez siebie nie odczytała (nagrywam x8)

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Cieszš się w Niu Jorku dzieci, pan Bin Laden do nich leci.
On prezentów ma bez liku, dl każdego po wšgliku."