Re: Verbatim - MCC

Autor: Noodles <noodles_at_gazeta.pl>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 10:03:55 MET DST

Uzytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisal w
wiadomosci news:11062006.46CE0ECC@budzik61.poznan.pl...

> Witam
> Jak przed kupnem rozpoznac czy plyty Verbatima wyprodukowane sa w MCC
> (ponoc te sa ok) czy w jakis innych fabrykach?

Z tego co wiem to wszystkie Verbatimy +R niezaleznie
od fabryki maja ID MCC tak ze trudno je bedzie po ID
odrózniac. A swoja droga to z moich doswiaczen z
Verbatimami wynika ze te "dobre" Verbatimy zapisuja
sie z jakoscia 97 - 98 % (Nero CD/DVD Speed) a te
felerne "made in India" z jakoscia 95 % wiec nie bardzo
jest na co narzekac. Moze bardziej trzeba by sie nagrywarce
przyjrzec zamiast nosnikom ?