Re: Verbatim - MCC

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 11:13:37 MET DST

qwerty napisał(a):

> Verbatim i TDK są ok. :) Osobiście wolę Verbatimy. :)

Verbatimy są ok, dotychczas spotkałem się z dwiema fabrykami - MCC i
Tayo Youden (Pastele) i produkty obydwu charakteryzują się dobrą
jakością. To znaczy wśród MCC (na nich głownie nagrywam) spotkałem się z
takimi, które nagrywają się przyzwoicie i perfekcyjnie. :)
Natomiast co do TDK to już większa loteria. Jak trafisz na płytki z MBI
to zwykle jakość jest bardzo dobra, natomiast mam przykre doświadczenia
z płytami z CMC Magnetics. Dlatego ja nagrywam głównie na Verbatimach.
Jeśli ktoś zna coś lepszego, to proszę o info. Jednak z markowych
nośników w okolicy u mnie da się kupić tylko TDK i Verby, a jeśli mam
wybierać pomiędzy tymi dwoma to zdecydowanie Verby. )

# /George Orwell - Rok 1984/