Re: losowe rebooty kompa

Autor: <mturski_at_gmail.com>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 09:02:57 MET DST

> Memtest to kicha i nie męczy pamięci, a w kazdym razie robi to wolno. I
> chyba nie ma kultowego z PC-CHECKa testu Windows (a w Windows pamięć jest
> jednak inaczej traktowana). Może jeszcze w grę wchodzić inne ustawienie.
Puscilem PC-CHECKa, zadnych bledow nie wykryl. Ani w pamieci, ani
nigdzie indziej.

> To zaczekaj na PC-CHECK'a - on rozwieje wszelkie wątpliwości. W swej
> historii miałem kilka procków, które "działały", ale były wadliwe. PC-CHECK
> wywalał od razu błędy. Nie spotkałem za to procka, którego musiałbym męczyć
> dłuższy czas, choć i tak to robię dla pewności.
Dlugotrwale meczenie tez nie pomoglo :(, nadal wszystko wydaje sie byc
ok.

> WhisperRock to bardzo dobre chłodzenie (w tej klasie cenowej) w IV mam
> na Athlon XP 2600+ zwolniony także go nie słychać (chyba ok. 2200 obr.)
Wlasnie IV mam. I chyba sprobuje go po prostu zdjac i zalozyc ponownie.
Chociaz obawiam sie, ze skonczy sie na wymianie proca.

Pozdrawiam,
Marek