Re: Więzienie za nagranie płyty

Autor: Hikikomori San <hikikomorisan_at_gazeta.pl>
Data: Sat 10 Jun 2006 - 12:13:43 MET DST

Rafał Bartoszak wrote:

> zwykła nagrywarka
> urządzeniem do kopiowania nie jest.

Jak dla mnie jest jak najbardziej. Kopiuje dane z A do B. Z dysku na
plyte. Z plyty na plyte. A wiec pozwala na angranie MP3 na plyte.
Pozwala na zgranie mp3 z plyty. Pozwala - o boze - na skopiowanie
__ZABEZPIECZONEJ__ plyty na inna plyte.

> W projekcie ustawy jest "niedozwolone...usuwanie zabezpieczeń". Pewnie
> więc kopiarka także "nie podpada" pod ten projekt. No i całe
> szczęście...

Hmmm, no jak (powyzej) -- mozna skopiowac zabezpieczona plyte...

Podopada zatem...

--
  Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
  Dopisz własne obserwacje.  Zapraszamy na forum:  http://tiny.pl/mgcc