Re: Więzienie za nagranie płyty

Autor: wer <arx-net_at_o2.pl>
Data: Sat 10 Jun 2006 - 10:28:56 MET DST

Rafał Bartoszak wrote:

> Bo można ich używać do innych rzeczy. Ja ich używam do backupu i
> dystrybucji swojego oprogramowania. A Ty ? ;)
>
> Zapewne chodzi tu o specjalizowane kopiarki, gdzie wkłada się jedną
> płytkę, a ta tworzy np. 8 kopii. To właśnie jest urządzenie, którego
> "jedynym albo głównym przeznaczeniem jest".

Firma tworzy oprogramowanie, na zamowienie wlasciwie. Sa to
zmodyfikowane lekko wersje, ale rozne. Nie oplaca sie tloczyc, bo
jednego egzemplarza schodzi 500 sztuk, ale trzeba jednak to kopiowac.
Materialy reklamowe, ktorych jednorazowo jest niewiele, ale ciagle sie
zmieniaja. Plytki demo w studiu nagran. Sa tysiace zastosowan dla
takiego sprzetu.

wer