Re: utylizacja CPU 70%

Autor: wer <arx-net_at_o2.pl>
Data: Sat 10 Jun 2006 - 00:35:49 MET DST

chris wrote:

> trafiony, zatopiony
> wylaczenie lanu w biosie pomoglo - utylizacja max 3%
> ale problem nie rozwiazal sie do konca bo nie mam netu
> plyta na gwarancji wiec jak nie znajde innego wyjscia to pozostaje ubic do
> konca

Walnieta karta sieciowa na plycie, reklamuj plyte i tyle. To jest
uszkodzenie. Ew. zabootuj knoppixa i tcpdump -i eth0 -n, zobacz czy nie
jestes czyms floodowany. Wtedy do providera. Bo to moze byc tez to.
Zobacz jakie pakiety leca na interfejs i jakie, jak bedzie duzo to
pl.comp.sieci, tam ktos wytlumaczy wiecej.

wer