Re: Więzienie za nagranie płyty

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Sat 10 Jun 2006 - 00:30:09 MET DST

PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl> w wiadomości
<news:e6c1bq$gkl$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał/a:

> Podważasz fakt
> wystąpienia rządu z taką ustawą?

To podobno to to (wygląda zresztą, że to faktycznie to):

http://www.mkidn.gov.pl/website/document/?docId=439

I to tylko _projekt_ ustawy. I pewnie po takim propagandowym szumie nie
obejdzie się bez poprawek (które pewnie jedynie uściślą nazewnictwo :p).

> Oczywiste jest (mam nadzieję), że do
> jej przyjęcia nie dojdzie. Chodzi tu jednak o samą propozycję, która
> bądź co bądź, została zaprezentowana.

Pokaż mi palcem, gdzie tam jest mowa o karaniu za posiadanie nagrywarki.
(Zakładam, że jako myślący człowiek znasz relacje poziomu uszczegółowienia
przepisów ustawy, a zarządzeń ministra dotyczących ustawy).

Bo ja jakoś nie znalazłem tam niczego, czego nie ma od dawna np. w Niemczech
(co spowodowało kiedyś problemy programów typu CloneCD na terenie Niemiec).

ps.: Jak można było przewidzieć, cała ta bzdura to tylko kolejna gebelsowska
propaganda PO/SLD (i to jak zwykle skrajnie cyniczna).

--
Pozdrawiam,
  Gargamel