Re: ktora marke laptopa wybrac?ia

Autor: Bolek <BOlekSPamWycinacNieTrzeba_at_bokel.com>
Data: Fri 09 Jun 2006 - 23:20:58 MET DST

> Przymierzam sie do kupna laptopa, raczej bede w tanich modelach wybieral.
> Natomiast zastanawia mnie na ktora marke postawic (awaryjnosc, support,
> stosunek cena/wydajnosc itp.)
> Mam do wyboru:
> Compaq
> Toshiba
> HP
> Dell
> Gateway
> Sony (ale tutaj raczej tanich nie ma)

Szukałem laptopa rok, wkoncu stwierdzilem sprowadzam z USA, po pół roku
wkoncu 3 porty usb wysiadły od uzywania
netu via Iplus z połączenia przez kabel i od ciaglego wkladania wyciagnia,
serwis do dupy
bo w polsce nie ma, chcialem panorame a nie zwykle 14" i mam panorame +
pilot,
pilot zakurzony bo po kiego grzyba mi on przyglosnienie to jeden guzik.
Panorama? Monitor 17cali wystarczajacy do filmow kosztuje 150zł, a ja
dzwgiam laptopa
i az plecy bolą. Nastepny laptop do noszenia to bedzie 10 max 12 cali.
Jesli nosisz bardzo rzadko to max 14 cali, jesli czesto to 10-12 cali kup.
Marka?
IBM nikt ze znajomych nie narzeka.