Re: Jaka nagrywarke DVD kupic

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 09 Jun 2006 - 21:57:52 MET DST

NOKGAMER napisał(a):

> być jako CD/DVD-ROM używany (tylko awaryjnie jako RW) i nie zależy mi już
> tak na walorach użytkowych, jak cisza, bo i tak prawie nieużywany byłby (ale
> w nim chcę mieć możliwość sprawdzania nośników pod kątem C1).

Pioneer DVR-111 zwraca błędy C1/C2, PIE/PIF, ale niestety obecna wersja
Cd-DVD Speed jakoś się z nim nie lubi. Nie da się m.in. ustawić
prędkości testu - cokolwiek się ustawi i tak leci trochę powyżej 2x,
czekam na najnowszą wersję, może wtedy będzie się dało na nim testować.
Do testowania dobrze mimo wszystko się BenQ nadaje, zwraca jeszcze
jitter. :)

# /George Orwell - Rok 1984/