Re: Jaka nagrywarke DVD kupic

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 09 Jun 2006 - 17:28:16 MET DST

Użytkownik "Vituniu" <vituniu@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:e6c2o0$kss$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Hm... mam ja od tygodnia a jeszcze nie zdazylem sprawdzic :P

Będę wdzięczny za to, jakbyś mógł sprawdzić i napisać. Mój SAMSUNG jest git,
ale nie zwraca C1 i męczy mnie trochę łażenie z płytami gdzie indziej, by je
sprawdzić, a chcę zmienić drugi napęd LG na DVD-RW i nie upieram się by
kupować to samo, zresztą punkt odniesienia miałbym jakiś. Tamten napęd ma
być jako CD/DVD-ROM używany (tylko awaryjnie jako RW) i nie zależy mi już
tak na walorach użytkowych, jak cisza, bo i tak prawie nieużywany byłby (ale
w nim chcę mieć możliwość sprawdzania nośników pod kątem C1).