[laptop] Losowe startowanie - awaria sprzętowa?

Autor: Pawel S <pawcioosNO_at_SPAMgazeta.pl>
Data: Fri 09 Jun 2006 - 18:48:24 MET DST

Witam!

Mam problem z laptopem. Otóż przy starcie jest opcja [F2] do aktywowania
menu, z którego można zabootować poprzez: FDD, CD-ROM, NET, HDD. Bez
wciśnięcia tego klawisza bootuje się dalej wg. opcji biosu. Na
wciśnięcie tego F2 czasami długo reaguje, trzeba czekać nawet 1 min. i
wtedy robi to co wybrałem (np. FDD, CD) a czasami to w ogóle nie
reaguje. To się stało jak dobrze sobie przypominam zupełnie przypadkowo,
myślałem że dysk twardy pada bo zauważyłem że w ogóle nie chce widzieć
dysku i robi to losowo. Wyjąłem dysk twardy i problem nadal istnieje. Co
to może być? Czy możliwe że pada płyta główna? Bo nic mi nie przychodzi
do głowy. Dysk jest sprawny na 100% bo podpiąłem do przenośnej kieszeni
i tam jest OK. Sprawdzałem też inny hdd i problem nadal istnieje, nie
chce widzieć w ogóle dysku.
Sprawdzałem RAM memtestem - wszystko w porządku. Wyjąłem jedną kość dla
pewności, to samo. Ma ktoś pomysły? Czy serwisy laptopów mogą znaleźć
taką usterkę? Bo za obejrzenie kasują pieniążki.

PS. Laptop to Toshiba Satelite 1805-S253

Pozdrawiam Paweł