Re: Jaka nagrywarke DVD kupic

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 09 Jun 2006 - 16:40:07 MET DST

Użytkownik "Dawid" <maniera@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:e6bs86$rp7$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Przepraszam, ale akurat Twoje rady są nic nie warte.

O gówno od ziemi odrosło i się mądrzy. Idź do PiS z tym chamstwem.

> Po pierwsze jaki napęd LG ?
> Po drugie, co może poradzić człowiek, który sam
> kupuje największy szmelc( pare postów wyżej)?

Jakoś nie narzekam, a Ty należysz do tej grupy idiotów kierowanych przez
polityków, media i innych. Popychadło.
Ja to chociaż jestem praktykiem i piszę o konkretnym modelu i posiadanym
egzemplarzu. W twoim chorym umysle jest coś innego zapisane i nie możesz się
pogodzić, co?

> Jak Twoja znajomość tematu pomogła Ci w wyborze
> nowej nagrywarki? Lepiej nie pomagaj innym kupować
> tego rodzaju sprzętu.

Jakoś nie narzekam Ty idioto. A mam kasy, że mogę sobie każdy model kupić i
potestować, ale po co? Ten mi odpowiada, zazdrościsz?

> Mój typ, podobnie jak Wojtek, Pioneer, LG, Nec.

Lamer wychowany na opiniach testów netu i sprzedajnych gazetek.

Jeszcze więcej takich debili jak Ty i nie będa już tylko dyskryminować
komunistów, ale i posiadaczy SAMSUNGa. Ty jesteś pomylony człowieku i się
lecz z wrodzonego debilizmu.

Po pierwsze, jak nie masz sprzętu to nie pisz (za kogoś także), po drugie
podawaj modele, bo reklamy każdy umie oglądać sam.