Re: Jaka nagrywarke DVD kupic

Autor: Dawid <maniera_at_neostrada.pl>
Data: Fri 09 Jun 2006 - 15:14:20 MET DST

Użytkownik "NOKGAMER" <nokgamer@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e6a779$i29$1@sunflower.man.poznan.pl...

> Tylko nie LG... Mój napęd LG nagrywał,a le na każdej płycie robił kilka
> sektorów uszkodzonych. W testach dokładnych dopiero widać, a ponadto kilka
> płyt zrąbał. Zreszta rób co chcesz. Ceny takie, że nie ma co iść na LG -
> jest wiele leopszych za te same pieniądze.

Przepraszam, ale akurat Twoje rady są nic nie warte.
Po pierwsze jaki napęd LG ?
Po drugie, co może poradzić człowiek, który sam
kupuje największy szmelc( pare postów wyżej)?
Jak Twoja znajomość tematu pomogła Ci w wyborze
nowej nagrywarki? Lepiej nie pomagaj innym kupować
tego rodzaju sprzętu.
Mój typ, podobnie jak Wojtek, Pioneer, LG, Nec.
Pozdrawiam