Re: PCI-X vs PCI v2.2 (Adaptec 2420sa)

Autor: trabancik <trabancikkasuj_at_gazeta.pl>
Data: Fri 09 Jun 2006 - 15:03:48 MET DST

CIACH
> ps. Support Adapteca nie jest w stanie uzgodnić jednej wersji, tj.
> najpierw
> twierdził, że na ich www jest błąd, potem że na www jest wszystko OK ale
> karta działa tylko z PCI-X. O fotkach wersji pasującej do PCI jeszcze im
> nie pisałem, ciekawe co tym razem wymyślą.

ja na stronie Adapteca wyczytałem
 Cztery porty obsluguja do czterech napedów Serial ATA i Serial ATA II
 64-bitowy / 133 Mhz interfejs hosta PCI-X (tylko 3,3 V) Funkcje
standardowe: RAID 0, 1, 10, 5, wymiana napędu w locie, zapasowe napędy,
Rozszerzanie pojemności online, Migracja między poziomami RAID,
Zoptymalizowane wykorzystanie dysków Funkcje opcjonalne: Przeplatane
dublowanie (RAID 1E), Zapasowe miejsce (RAID 5EE), Podwójna ochrona przed
awarią napędu (RAID 6), Kopia zapasowa migawki, Kopiowanie z zapasowego
napędu Zgodność z RoHS Konstrukcja wielkosci polowy PCI Opcjonalny modul
akumulatorów awaryjnych

nie wiem skąd pomysł by tą kartę użyć w klasycznym PC :)
a tu masz źródło:
http://www.adaptec.com/NR/rdonlyres/6C053C56-F0E0-43E7-AB9C-944F72B76492/0/2420SA_ds0106.pdf

pozdrawiam
Paweł

begin 666 bullet_nav.gif
?+ `````&``T`0 ,12+H4PF&P2=4`LFIVLW*+5R4`.P``
`
end