Re: losowe rebooty kompa

Autor: trabancik <trabancikkasuj_at_gazeta.pl>
Data: Fri 09 Jun 2006 - 08:51:18 MET DST

CIACH
> Proc to Barton 2500+ (1.83ghz). Zasilacz Tagan 300W. Plyta ASUS A7V600.
> Do tego graf-karta Radeon9000 (nie uzywam zadnej grafiki 3d). Cooler na
> procu to Whisperrock (kreci sie na pelnych obrotach caly czas,
>
> Wczesniej byly problem z przegrzewajacym sie procem. Przy pelnym
> obciazeniu dochodzil do 90st i wtedy auto-wylacznik plyty reagowal. Nie
> zidentyfikowalem zrodla problemow, wydaje sie, ze radiator mogl nie
> przylegac idealnie (proba palucha - jest cieply, ale na pewno znacznie
> zimniejszy niz 90st). Troche kombinowalem co z tym zrobic, z braku
> [...]
Taki proc u mnie w robocie - przy niemal ciągłym obciążeniu nie przekracza
60C.
Nie kombinuj z napięciami a po prostu poprawnie zamocuj radiator (z odrobiną
pasty oczywiście).
Inna sprawa że po dłużeszej pracy w temperaturze 90 C ten proc może już
nigdy nie pracować stabilnie
kolejna rzecz to sprawdzenia - pamięci
no i wentyl na karcie grafiki (o ile jest)

pozdrawiam
Paweł