Re: kupiłem DVD-RW

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 08 Jun 2006 - 20:30:26 MET DST

Użytkownik "NOKGAMER" <nokgamer@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e63ul7$a5h$1@sunflower.man.poznan.pl...
> Uwaga! Post sponsorowany przez autora, a nie osoby trzecie.

No właśnie...
Już się nacieszyłem tym napędem - w sumie bardzo dobra rzecz i wbrew
niektóym głosom, a zwłaszcza artykułowi na
http://www.cdrinfo.com/Sections/Reviews/Specific.aspx?ArticleId=16007
(którego treść wskazuje jakoby odnosiła się do PLEXTORa, a może autor
pomylił napędy w trakcie testu?), to muszę przyznać, że SAMSUNG SH-S162L
jest wart pieniędzy. Oczywiście opinia jest jeszcze zbyt świeża, ale wątpię
by jakieś powazne wady mogłyby się ujawnić.

Niestety, napęd ma swoje wady, a mianowicie oprogramowanie Nero CD-DVD Speed
nie potrafi wykonać testu PIE/PIF dla DVD-R, a dla CD-R pokazuje tylko błedy
C2. W sumie bardzo liczyłem na to, że pooglądam sobie jak wygląda zapis, ale
w końcu zawsze mogę to zrobić na innym sprzęcie, co jednak umniejsza
funkcjonalność urządzenia.

Tak podważane cechy urządzenia, jak głośność pracy, czy wykonanie zamknięcia
szufladu, są zupełnie na miejscu i będę ich bronił ( raz już miałem napęd ze
szparami w około szuflady, przez które powietrze szło jak przez bramę).
Także poziom wibracji i równomierność pracy lasera (praktycznie nie
zauważyłem, by napęd zgubił choć raz ścieżkę) są w tym modelu rewelacyjne.
Moim zdaniem to dobry produkt i najbliższy czas chyba tego nie zmieni, a
taką mam nadzieję. Być może obalony zostanie mit LG, na którym się mocno
przejechałem (kilkadziesiąt płyt do poprawienia - o ile się uda jeszcze
odczytać).

Oto test jednej na razie płytki:
http://www.cdrinfo.com/Sections/Reviews/Specific.aspx?ArticleId=16007
(mam jeszcze inne sceeny, ale nie mam czasu zrobić pliku htm)

Więcej testów za jakiś czas (szukam jakiegoś nośnika DVD teraz).