Re: tuner tv do laptopa

Autor: - <nospam_at_wp.pl>
Data: Thu 08 Jun 2006 - 13:41:24 MET DST

> mozesz rozwinac ? boo ja na PCMCIA widzialem jedynie Avery i to w cenie
> sporo wyzszej ....

Na allegro kupowalem kiedys tani klon LifeView Fly 2000/3000 na SAA7130 PCI
i milo jestem zaskoczony jakoscia obrazu (w porownaniu z o wiele drozszym
Prolink PixelView na BT878). Teraz ci sami maja identyczna tania
chinszczyzne, tyle ze PCMCIA. Dodoatkowo - nie lubilem nigdy programow z
oryginalnej plyty, bo spowalnialy wszystko i byly g**niane w konfiguracji -
dziala doskonale Fly2000TV (windows), ladnie wyglada, jest szybki i dziala
pilot. A takiego luksusu nie bylo z wspomnianym wczesnij Prolinkiem i np JTV
czy BorgTV...