Jaki dysk sata2

Autor: MacieK <mkiebala_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 08 Jun 2006 - 13:19:25 MET DST

Witam

Stoję przed problemem wyboru hdd-ka na sata2, po zapuszczeniu googla
wybralem kilka modeli, jednak po przeczytaniu wielu opinni zrobił mi sie
maly mętlik. Do tej pory używam IBM Dekstar 30 GB na płycie ASUS A7V880,
jednak czas na zmianę. Nie interesuje mnie super wydajność, ale to aby dysk
był w miarę cichy. Które z poniższych byście polecili, a może cos innego?
Hitachi T7K250 160GB
SAMSUNG SP1603C 160GB
SAMSUNG HD160JJ 160GB
CAVIAR WD160JJ 160GB