Re: Problem z "podwojna sieciowka"

Autor: Krasnal <krasnal74Wytnij_at_o2.pl>
Data: Thu 08 Jun 2006 - 01:15:05 MET DST

Był wtedy 8 czerwiec (podobno czwartek), gdy o godz. 0:25 *Michal Bien*
wydobył(a) z siebie te litery:

> Pod warunkiem ze uzywasz tylko win32 oraz ze dostep do sieci nie jest
> identyfikowany po MAC karty na PCI. JEsli jest inaczej: lepiej uzywac
> realteka.

Hmmm, mam neta z kablówki przez modem kablowy ze swoim adresem MAC (nie
wiem czy po nim identyfikują, ale chyba, bo jak by było przy USB) oraz
możliwość podpięcia modemu pod USB oraz sieciówkę, system Win XP Pro, adres
IP zewnętrzny przydzielany przez DHCP. I jak lepiej podłączyć? Z góry
dzięki ;).

--
Krasnal (Tomek)...