Re: dysk z NCQ i abit

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 23:47:43 MET DST

sdx napisał(a):

> aha, dzieki za odpowiedz
> w takim razie poszukam i kupie ten sam model co mam teraz w kompie bo
> jest super :) cichy, szybki, awarii nie mialem do tej pory zadnej,

SP1614C? Ja miałemjedną Awarie - gwarancja zadziałała bezstratnie.

> chlodze go wiatrczkiem na 1500obrotow ktory jest chyba glosniejszy niz
> dysk:)

Po co?
  Jełśi tempratura dysku nie przkraca 35-40*C to jaki to ma sens...
Zreszta wystarczy dwa dyski daleko od siebie postawić no i wiekszośc
obudów ma pod dyskiem kratkę n wentylator 60mm. Jeśłi komputer stoi to
wciaganie powietrza przez ta kratkę (wymusza to zasialcz) jest zerowe.
Ja postawilem komputer na dwóch rurkach ze styropianu (eliminuje
wibracje, i trzyma komputer troche wyzej) dzieki czemu dolne otwory
służa chłodzeniu.