Re: Plytki RW - jak sprawdzac ich stan?

Autor: fiman <fimanWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 23:19:50 MET DST

> Bez przesady... IMHO to nie załączanie się i wyłączanie się lasera ma
> taki wpływa, ale ogólnie sam czas jak on sobie długo świeci...
>
> --
> # Pozdrowienia przesyła Atlantis # GG: 1238885

Ja należę do tych użytkowników co uważają, że jak się płytka DVD nagra to jest OK.
Nagrywam od prawie 3 lat lat na stacjonarnym na jakimś Liteon 813coś max 8x.
Nagrywałem na najtańszych BenQ 2x i do dziś wszystko jest OK. Nagrywałem też
ponad rok temu na MediaStore z marketu i też jest ok.
Ty jesteś miłośnikiem PIF ale czy naprawdę jesteś przekonany że jak będzie nisko
to płytka się naprawdę odczyta za 3 lata? Przecież to też tylko teoria!
Z nagranych u siebie płytek od 3 lat nie miałem żadnych problemów toteż
kupowałem coraz tańsze płytki. Zobaczymy co dalej. Powiem tylko, że płytki CD co
nagrałem w 99 roku na Teac 512 do dziś się trzymają, żadnych problemów z
odczytem po 8 latach. Kto słyszał wtedy o jakiś testach? A najstarsze mam
zielone Philipsy z 94 roku (12 lat) z giełdy, które też się doskonale czytają na
wszystkich napędach.