Re: kupiłem DVD-RW

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 21:28:40 MET DST

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns97DBBCC408B61mbien@127.0.0.1...
> http://bttb.sourceforge.net/
> Ale wypelniona w 100% to przeciez nie jest warunek konieczny testu.

Nie jest, ale warto robić testy napędu na pełnej (da wynik także dla tych
przestrzeni).

> Do Samsunga to raczej Nero CD-DVD Speed - test Disc Quality,
> najlepiej przy CLV.

Test Disc Quality wykonywałem dla uprzednio przygotowanych płytek CD audio i
CD data, ale nie pamiętam czy miałem CLV (ew. podaj gdzie to jest?). Test
wykazał 0 błedów C1 i C2, jakość nośnika 100. Możesz z krótka opisać ten
test i na co patrzeć?