Re: Lite-ON DVD+/-RW SHW-16H5S BOX

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 21:12:28 MET DST

zooey napisał(a):

> mam zawierzyć rankingowi chipa (wygrał test Power), ew. co mi polecacie (do
> 200zł)

Daj sobie spokój z Chipem... LiteOn robił kiedyś fenomenalne nagrywarki,
sam do dzisiaj czasem wypalam na 812S i muszę przyznać, ze jakość zapisu
na poziomie tych lepszych, dzisiaj dostępnych napędów! Jednak o
współczesnej produkcji tej firmy nasłuchałem się tyle, że nawet gdyby to
miały być tylko złośliwe plotki, to wolałbym nie sprawdzać ich
autentyczności osobiście.

Co polecam? To zależy czego oczekujesz...

Ja ze swojej strony polecam trzy napędy: Pioneer DVR-111, NEC 4571A
(ewentualnie 4570A, ale różnica w cenie niewielka, a nie opłaca się
oszczędzać tych kilku złotych na wersję bez LabelFlasha) oraz BenQ 1650
(albo 1655 z LightScribe).

Jeśli nie interesują Cię testy, sprawdzanie ilości błędów czy innych
parametrów wypalonej płytki, to możesz pomyśleć nad LG. GSA-H10N ładnie
wyszło ostatnio w testach...

# /George Orwell - Rok 1984/