Re: Problem z ładowaniem się Windowsa XP (może sprzętowy)

Autor: Ludvigus <email_at_w.sygnaturce>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 19:31:01 MET DST

Batoni napisał(a):

> Czy ktoś z Was spotkał się z podobną sytuacją? Ew. czy ktoś może mi
> cokolwiek poradzić?

Mam identyczną płytę i pracuję na jednym module pamięci 512MB DDR PC3200
TwinMosa.. w tej konfiguracji nigdy nie zdarzył mi się żaden BSOD, czy to
podczas ładowania systemu, czy podczas pracy.
Ale gdy pewnego razu włożyłem dodatkowy moduł pamięci 512MB Microna komp po
jakimś czasie zwisł.. właśnie BSODem {timingi pamięci trzeba dobrze ustawić},
więc może chodzi o pamięć :>
Mniejsze prawdopodobieństwo, że chodzi o HDD, zasilacz czy grafikę.

--
[ pozdrawiam - Ludvigus    GG:783307   mailto:ludvigus(słonik)op.pl ]
[ http://houset.prv.pl - poznaj glebie muzyki HOUSE! *nowy**design* ]