Problem z ładowaniem się Windowsa XP (może sprzętowy)

Autor: Batoni <batoni_at_pf.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 16:17:32 MET DST

Witam Grupowiczów!!!

Poskładałem niedwano nowy komputer. Płyta gł. Gigabyte K8NE ver. 2 na
chipsecie nForce4, 2X512MB DDR 400mhz, Geforce 6600gt silent heatpipe - też
Gigabyte, zasilacz Modecom 400W, hdd 250Gb Seagate Sata.

Problem jest następujący: podczas ładowania systemu, w momencie gdy na
ekranie jest logo Windowsa i przewija się pasek, dysk twardy czasem staje i
system się nie chce załadować. Pomaga tylko twardy reset. Po resecie system
albo się ładuje poprwanie i wszystko chodzi prawidłowo albo sytuacja się
powtarza. Najgorsze jest to, że nie ma żadnej reguły - czasem system ładuje
się poprwanie 10 razy pod rząd a czasem kilka razy pod rząd zatrzymuje się
ładowanie zawsze w tym samym miejscu. Odinstalowywałem oprogramowanie
antywirusowe, firewalla (nav i macafee) i inne i nic nie pomagało. Nawet
próbowałem drivery karty graficznej zmienić - dalej to samo.

Czy ktoś z Was spotkał się z podobną sytuacją? Ew. czy ktoś może mi
cokolwiek poradzić? Z góry dziękuję z pomoc i pozdrawiam.

batoni

P.S. Zasilacza puki co nie zamierzam zmieniać ;)