Re: Mój LCD mmnie przestraszył - co to może być?

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 12:12:49 MET DST

Tomasz Pyra napisał(a):

> Wyluzuj człowieku, bo z takim podejściem do życia to walniesz za zawał
> przez czterdziestką.

:)

> Komputer się zamknął, karta graficzna ostatnim tchnieniem wyświetliła
> jakieś paseczki i już.

No tak, ale nasuwa się pytanie. Czemu się zamknął? Dziwne, bo na bank
nie mam ani wirusa ani trojana (najnowszy norton zasuwa, regularnie sam
robię full skan, firewall włączony i nie to, ze mam opsesję ale głupich
kolegów więc ściana ogniowa ustawiona jak dla paranoika:)) Czyli system
czysty. I wiesz. On się nie zamknął a resetnął. System wstawał sobie w
najlepsze a LCD te paski sobie wyświetlał i miał mnie gdzieś. Generalnie
to wyglądał jakby się monitro zwiechł:) Dla mnie to dziwne i czuję tu
czarną rękę platformy obywatelskiej:)

pozdro
Sławek

--