Re: napędy LG - update firmware'u [WAŻNE]

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 11:08:42 MET DST

A więc sytuacja wygląda następująco: Zassałem ze strony LG "LG ODD Auto
Firmware Update", znalazł sobie automatycznie nową wersję firmware 1.05,
zapytał mnie czy chcę zainstalować. Na początku wywalił kilka ostrzeżeń,
m.in. o zamknięciu wszystkich program, nieresetowaniu komputera itp.,
czyli standard. O przełączaniu taśm ani słowa. Prawidłowo wybrał napęd
do flashowania, nie pozwolił mi nawet nie wybierać, zwyczajnie poprosił
o zezwolenie na wgranie nowego biosa do tego napędu, który nota bene był
podpięty pud USB.
No więc zgodziłem się, pojawił sie pasek postępu, doszedł do końca i
pojawiła się informacja, że update sie nie udał. Troche się
wystraszyłem, ale napęd nadal działa. Zrobiłem restart i widzi go
system, w infotool nadal mam stary firmware 1.03 podany. Pozostałe
napędy też są widziane...
Mam się obawiać? Co może być nie tak? Próbowałem dwa razy i z każdym
razem taki objaw...

Proszę o ponoć możliwie jak najszybciej. :)

# /George Orwell - Rok 1984/