Mój LCD mmnie przestraszył - co to może być?

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 00:32:37 MET DST

Witam

Mój LCDek mało mnie przed chwilą nie przyprawił o zawał. Wrzaskiem
obudziłem panienkę i sąsiadów:) Ale opowiem jak było...
Siedzę sobie i oczywiście kończe to co powinien skończyć za dnia. Nagle
zaczynają mi się zamykać wszystkie programy (no trochę to ja ich
otwartych mam jak pracuej) Kminie kurde co ja nogą coś trąciłem ale
jakbym trącił reset to by się po prostu zresetował. No ale winda mi
kończy procesy a ja myślę co go boli ale jeszcze lajcik nie krzyczę.
Restartuje się i .... SZOK mój LCD czarny jak smoła i ma tylko
kilkanaście cienkich kolorowych pasków w pionie. Patrze a tu nawet
przycisk gotowości na monitorze koloru nie zmienił tylko ZIELONY. Rzucam
się do niego aby go przełączyć w stan czuwania i nic, no napieprzam go a
on zielony. Kurde, szybka akcja pod biurko odkręcam kabel od gniazda
dvi, wale łbem w biurko, wynurzam się i dalej te pasy i zielone
światełko. Już całkiem bez sensu słysząc w tle "co się dzieje!" odłączam
zasilanie od kompa (no to całkiem bez sensu skoro odłączyłem monitor od
pc) Następnie "nic, kurwa, nic się nie dziej" rzucam się ponownie pod
biurko i odłączam od sieci monitor (chyba od tego powinienem zacząć)
Wynurzam się spod biurka, lukam, zgasł. Myślę - "spoko, w końcu jest na
gwarancji a obok stoi 17tka" (nie panienka to ma 25 - monitor 17tka)
Nieco już wyluzowany, wręcz nonszalancko, podłączam DVI, podłączam
zasilanie, odpalam kompa. I wszystko jest OK. Co to może być? Jakaś
zapowiedź jednak serwisu gwarancyjnego czy po prostu LCD potrafią mieć
różne kaprysy. Zaznaczę jeszcze tylko, że może się zmęczyć u mnie
monitor bo chodzi dużo. Teraz szedł ciągiem 48 godzin, bo w nocy ssał
sobie pliki no a od rana robota, a w ciągu dnia to mi się nie opłaca go
gasić:) Jeśli ktoś wie co go mogło zaboleć to będę wdzięczny za
podzielenie się tą wiedzą.
A posiadam coś takiego: http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=20796

pozdrawiam
Sławek