Re: Zakup laptopa - porady

Autor: harcerzyk123 <_at_o2[_DOT_>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 23:25:45 MET DST

dziuniek napisał(a):
> któryś z IBM z serii T. 21 albo 23. 14 calowy ekran, ale o
> przyzwoitej rozdzielczości i obrazie. na pokładzie będzie pewnie
> jakiś P3 w okolicach gigaherca, 512 mb ram i ze 20 hdd. wystarczy do
> netu, filmów i innych takich. no i będzie kosztował ok 1300.

Popatrzyłem trochę po necie i będę szukał T23. Zobaczę co znajdę już tam
na miejscu.

A na co miałbym szczególnie zwracać uwagę podczas oglądania i badania
ewentualnego obiektu zakupów?

--
"Zawsze myślałem, że bliźniaki są rozsądniejsze. Tymczasem próba
rozwiązania problemów Polski za pomocą zaostrzenia kodeksu karnego to,