problem z Kingston DTII

Autor: Michal \(Ojejku\) <grizliWYWALTO1978_at_wp.pl.KONIEC>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 23:25:13 MET DST

Witam,

kupilem pendrive'a DTII 512MB. Mam z nim problemy: nie zawsze moge na niego
cos nagrac. Czasami ladnie sie nagrywa czasami nie moge tego zobic. Jak
zaloze nowy katalolog to czesto nie moge zmienic nazwy: komunikat brzmi:
usun zabezpieczenie przed zapisem. Testowalem to na dwoch kompach, porty USB
sa oki, podlaczalem tam inne urzadzenia. Pytanie: mam uszkodzony pendrive
czy jaka to moze byc przyczyna?
Bede wdzieczny za odpowiedzi,

--
Pozdrowienia,