Re: Plytki RW - jak sprawdzac ich stan?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 22:57:59 MET DST

NOKGAMER napisał(a):

> i drogim niestety... trudno mi kupić tyle ile potrzebuję do mojej nagrywary
> Panasonic...

Czy ja wiem czy aż takim drogim? Verbatim 3x w slimie kosztuje coś około
8-9 zł z tego co pamiętam, w każdym razie nie więcej niż 10 zł... To nie
jest aż tak wiele, żeby nie rozważyć zastosowania tych płyt w
charakterze DVD-RW... Ja i tak nie nagrywam RW szybciej niż 4x, tak więc
to 3x to nie jest taka wielka różnica, a jeśli dysponujemy płytką 5x, to
nawet trochę szybciej. Niektórzy narzekają, że zapis jest wolny,
ponieważ napęd robi od razu weryfikację... No cóż, ja też zawsze ją
robię po nagraniu, więc różnica prawie żadna, a poza tym sporo zalet -
obsługuje się jak dyskietka czy dysk przenośny, nie mówiąc o zwiększonej
trwałości.

# /George Orwell - Rok 1984/