Gigabyte GA-M55plus-S3G nVidia GeForce 6100 +AMD AM2 X2 4000+

Autor: wer <arx-net_at_o2.pl>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 19:34:12 MET DST

Witam!

Wlasnie naszlo mnie na zmiane sprzetu. Powodow jest kilka, od tego, ze
staruszek duron 1600 to troche malo, a po drugie cos sie wali i wiesza,
a nie chce mi sie juz tego sprawdzac i kombinowac. Mysle na plyta glowna
gigabyte GA-M55plus i AMD AM2 dwa rdzenie. Do tego pamiec DDR2 1GB 533 w
dwoch kosciach 512. W sumie ta zabawa kosztowac mnie bedzie ok. 2000 zl.
Czy warto to kupowac? W sumie AM2 jest rozwojowe. Procek tez sporo
uciagnie. Grafiki specjalnej nie potrzebuje, nie gram w zasadzie. Dwa
rdzenie wykorzystam, korzystam glownie z Linuxa, wiec 64 bit jak
znalazl, a jadro smp podzieli juz odpowiednio procesy.

Czy jest cos lepszego w tej cenie? Moc/wielowatkowosc/pobor energii?

wer

P.S. Z plytami jeszcze krucho pod AM2, ale ta jest calkiem sensowna, jak
dotrze do polski.