Re: Ukruszony rdzeń procesora

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 16:33:21 MET DST

Łukasz napisał(a):

> Na 100 % coś jest z nim nie tak, może normalnie chodzić itp ale np. przy
> grach albo instalacjach będzie się zawieszał. Pomyśl - nikt ci nic dobrego
> za pół darmo nie sprzeda.

Tak wiem, że za pół ceny nikt nic dobrego nie sprzeda jednak wiesz,
chodzi o to, ze na przykład nie jest to powiedzmy jakieś szcególnie
uciążliwe ale jest więc normalnej ceny nikt rządać nie może. Ale chyba
sobie faktycznie daruje. Wprawdzie to będzie komp awaryjny na szczególne
okazje a na codzień tylko apahe tam będzie ale jako komp w awaryjnych
sytuacjach też musi jakoś chodzić:)

pozdrawiam
Sławek

--