Re: karta graficzna czy caly komp?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 15:11:32 MET DST

Uzytkownik "meff" <seb666@wp.pl> napisal w wiadomosci
news:1149593189.111420.220820@u72g2000cwu.googlegroups.com...
mam athlona xp1700 nakreconego na 3000:) i starego geforce ti, który
juz ledwo zipie, czy warto jeszcze przesiadac sie na np radeon
9700pro
generalnie to gram sobie w gierki i do tego jest moja maszynka
zbudowana, procek jak na razie ma dosc mocy (tak przynajmniej mi sie
wydaje) pamieci tez mam sporo 1gb tylko karta graficzna nie pierwszej
mlodosci zatem co byscie polecili?
czy zmienic tylko karte graficzna, czy od razu przeskoczyc na
a64+cos na pci-e?

Kupuj grafe... juz nawet GF6200 musi dac korzysc, ale jak grasz, to szkoda
oszczedzac i jakis GF6600 sie nalezy, ale sprawdz wpier zasilacz, bo ta
karta to juz lyka prad...